☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد



زمانی در گذشته ,


مجبور شدم قوی باشم ,

 

قوی به معنای واقعی.....


قوی تر از آنچه که تصورش را نمیکردم ,


و وقتی تمام شد....


فهمیدم که میتوانم


از پس همه چیز برآیم.



پ.ن: درد آدمها رو دگرگون میکند.



نظرات 5 + ارسال نظر
مینو پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 11:14 ب.ظ

بستگی به آدمش داره که درد باهاش چیکار کنه

بله مینوی عزیز

خلیل پنج‌شنبه 2 خرداد 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://tarikhroz3.blogsky.com

سلام،

در بعضی دگرگونی مثبت و نو اندیشی و در بسیاری منفی ایجاد می کند.

سلاام
بله نکته خوبی بود دقیقا

لیلی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 07:50 ب.ظ

واقعا قشنگ بود
بضی وختا فک میکنی ظرفیت انجام ی کاریو هیچوخ نخواهی داش
ولی وقتی تو موقعیتش قرار میگیری خلافش برات ثابت میشه و خیلی کم پیش میاد ک کم بیاری تو این زمینه...

ممنون عزیزم
دقیقااااا هم همینطوره
باور میکنی با تمام وجودم این جمله رو درک میکنم

گندم یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:17 ق.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام سلام

و وقتی تمام شد
دیگر هرگز خودم را پیدا نکردم
من بودم
با نطفه ی سقط شده ای احساسم

سلاام به روی ماهت
ایشالا زندگی هممون
به سمت آرامش پیش بره همینطور شما گندم جان

میم هه دال یه پنج‌شنبه 23 خرداد 1392 ساعت 12:27 ق.ظ http://badsectorr.blogsky.com/

سلام و شبتون بخیر.
احوال شما؟؟؟
حالتون خوبه؟؟؟
متنتون هم درعین کوتاهی زیبا بود:
من آن راهی را در پیش گرفتم که کمتر کسی از آن رفته بود...

میگم این وب نمیخواد آپ شه؟؟؟

سلاام ممنون
تشکر از لطفتون
ایشالا بزودی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد