☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

رابرت فراست


دو راه در جنگلی زرد از هم جدا می شدند

اماحیف که نتوانستم از هردو بروم

فقط یک رهرو بودم

ایستادم و تا آنجا که چشم کارمی کرد،

تاآنجا که جاده در میان بوته ها گم می شد

نگاه کردم

بی طرفانه سعی کردم یکی را انتخاب کنم

به این دلیل که علف پوش بود و کمتر از آن گذشته بودند

اگر چه، انگار، هردو به یک اندازه

مورد استفاده قرار گرفته بودند.

آن روز صبح، هردو یک جور به نظر می آمدند

پر از برگ،جوری که گویی هیچ کس بر آنها قدم نگذاشته است

آه، روز بعد اولی را انتخاب کردم

که به راه ها ی دیگری ختم می شد اما نمی دانستم که با گام نهادن

در آن دیگر هرگز قادر به بازگشت نخواهم بود

سالهای سال بعد، یک روز با آه و حسرت به خودم می گویم :

دوراه درجنگلی از هم جدا می شدند ومن -

آن راهی را در پیش گرفتم که کمتر کسی از آن رفته بود

وهمه ی تفاوت در همین است


رابرت فراست
1963- 1874

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 07:51 ب.ظ

زیبا بود
مرسی افسانه بانو

فدات عزیزم

خلیل شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 10:52 ب.ظ http://tarikhroz3.blogsky.com

سلام،

نتیجه ی انتخاب راهی که نمی دانی کجا می رود، همین تفاوت است فقط!

سلاام
قطعاااا همینطوره
و ممنونم از حضورتون

گندم یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 12:16 ق.ظ http://atregandom.blogsky.com

تفاوت؟!
اصولا با معنای این واژه درگیری دارم همیشه

گاهی خوبه و گاهی هم بد ...
شاد باشی دوستم

میم هه دال یه دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://badsectorr.blogsky.com/

دختر داییم شیش سالشه

یه حلزون پیدا کرده آورده خونه

هرجا حلزون میره این پشت سرش میره

صورتشو میماله به کف زمین.

میگم چرا اینکارو میکنی عسیسمممم؟

میگه تو از علم چی میدونی؟ فقط هیکل گنده کردی ...

اینکارو میکنم چون ترشحاتی که باقی میزاره اگه بمالونی رو صورتت چال و چوله هاش صاف میشه

اونوقت من 6 سالم بود صورتمو میگرفتم جلوی پنکه می گفتم آآآآآآآآآآا ...

مثل خر کیف میکردم :))

:)) الانیام یه چیزیشون میشه ها

ابوعدنان شنبه 1 تیر 1392 ساعت 07:14 ب.ظ http://abooadnan.blogsky.com

خوش بحالش که فقط دو تا راه جلوش بود

شاید هم اگه راههای بیشتری داشت بعدا کمتردچار حسرت میشد :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد