☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

تعادل


 عشق ورزی چوپانی گوسقند دل است 


او گرسنه است و بی پروا هوای چریدن میکند. 


 به چراگاهی امن باید ببری 


نه انقدر عشقش بخورانی که تلف شود 


نه انقدر بی بهره اش کنی که نحیف و بی جان شود.


...افسوس این ترازو به آسانی به تعادل نمیرسه


و آزارش از همینجا شروع میشه.


((پیتاک))


نظرات 5 + ارسال نظر
asal پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 02:25 ب.ظ

با سلام
درخواست تبادل لینک دارم لطفا وبلاگ من را با نام عمران و معماری لینک کرده و به بنده اطلاع دهید که با چه نامی شما را لینک کنم
www.eshel.mihanblog.com

لیلی جمعه 18 مرداد 1392 ساعت 01:17 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام بانو
عیدت مبارک باشه عزیزم
مواظب خودت باش خانمی

سلام لیلی گلم
عید شمام مبارک عزیزدلم
و دلت همیشه شاد شاد باشه

عباس چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 01:29 ق.ظ http://fata110hoo.blogsky.com

سلام به زیبایی روحت
دلم برات تنگ شده دوباره کم لطف شدی .
پست آخرو که در مورده زایمان هست بخون و بعد فکر کردن نظر بده .
دور نشو نزدیک باش ای آنکه تو من را به خود خود را به من من را به منهای دگر با خود ز خود کردی ولی هر جا صدایی از تو هست آنجا منم کرنش کنان سویت تقلا میکنم .
حقیرسرتاپانیاز

سلام ... احوال شما؟؟
خیلی ممنون از نظرتون
حتما مطالعه میکنم
ممنون که اومدی دوست خوب

لیلی جمعه 8 شهریور 1392 ساعت 04:54 ب.ظ http://asemane-tabdar.blogsky.com/

سلام بانو
خوبی خانم خانما
این عکس بالاییه چقدر خوشگله

الله اکبر

ممنون عزیزم

سلام بر لیلی گل
ممنونم دوست خوبم
چشمات خوشگل میبینه
قابل شمارو نداشت

مینو شنبه 23 شهریور 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد