☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

گمگشته


تو هر ثانیه ای از زندگیم که گاهی تو رو گم میکنم , دوباره از ظهور احساس جدیدی مینویسم تا 


شاید....شاید از لابلای نوشته هام ردی از تو پیدا کنم ,,,, واسه همینه که هیچ وقت ازت نبریدم ,, 


حتی لحظه ای که معرفت از وجودم دور میشه ,, با تمام احساس تو رو میخونم تا دلم از حضورت


 لبریز بشه و میدونم که هستی تا منو ,, با تمام بی معرفتی هام دوباره بخونی ,,,


 وقتی تو گوش قلمم از تو نجوا میکنم ,, خودش میدونه که چطور با طنین نام تو به رقص در بیاد 


و حضور دلنشینت رو چطور به تصویر بکشه , و آهسته از نگاهت لبریز میشم ,, واسه ی خوندن 


عاشقانه ای که فقط ارادتم رو به تو نشون بده , 


و من هستم با تو ای رفیق دیرینه من ....با تو که وجودم بی یادت سایه ای بیش نیست..


و تو ..


کسی که همیشه نگاهم میداشتی بی هیچ چشم داشتی!!!





بهمن 90ــــــــــــــ


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد