☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

جسارت



امروز را با پرسه زدن تلف میکنید , 


تا اینکه فردا دوباره این کار را از سر میگیرید 


و روز بعد سستی بیشتر .


هر تردید و دودلی یک تاخیر به دنبال دارد.


و روزها با تاسف از روزهای از دست رفته تلف میشود.


آیا شما فردی قاطع و جدی هستید؟


اگر چنین است همین لحظه ها را دریابید.


جسارت مولد و آفریننده نبوغ , قدرت و اعجاز است.


تنها کافی ست برخیزید و وارد میدان کارزار زندگی شوید


تا کار کامل شود و به پایان برسد.



گوته

نظرات 4 + ارسال نظر
علی رضا یکشنبه 8 بهمن 1391 ساعت 11:59 ب.ظ

متاسفانه من مدتهاست که معتاد به مواد مخدر هستم و اصلا هیچ اراده ای ندارم ... راستش این مطلب شما را که خواندم به خودم گفتم آخه کی میرسه که منم شروع به ترک کنم ... کی شروع به پاکی خودم میکنم ... متاسفانه همیشه برای خودم گفتم که از روز شنبه دیگه ترک میکنم اما بازم متاسفانه شنبه میاد و من دوباره از مواد استفاده میکنم
راستش خیلی دلم میخواد ترک کنم اما عرضه و جسارتش رو ندارم
یهرحال مرسی از این مطلبی که گذاشتی

زنده باشی
ایشالا مسئلتون هر چه زودتر حل بشه
ممنونم از حضورتون
موفق و سربلند باشید

... دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 04:54 ب.ظ http://badsectorr.blogsky.com

لایک

تشکرات

آرشید دوشنبه 9 بهمن 1391 ساعت 05:19 ب.ظ http://arshid.blogsky.com/

سلام

بسیار سپاس از درج این مطلب ...
برایم انگیزه آفرین بود .
در روزهایی که سخت به آن نیاز مندم .

درود بر شما .

سلام
خوشحالم مفید واقع شد
من هم ممنونم از شما

سرافراز باشید

گندم سه‌شنبه 10 بهمن 1391 ساعت 12:22 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

سلام
مطلبتون واقعا تاثیر گذار بود من خودم همش کارام عقب میافته رو هم جمع میشه باید از یه جایی شروع کرد
شاد باشی عزیزم

سلام
ممنون از لطفت گندم مهربانم
برات بهترینهارو آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد