☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

☼ نوشته های در ب در ☼

می نویسمـ...شایـد بمانـد

فقط یه بار


وقتی حرف نمیزنی ,

 

اعتراض نمیکنی,,,,


برداشت طرف مقابل فقط یک چیز :


رضایت تو


پس تو دلت نجنگ , 


بیرون بریز هر چیزی رو که گلوگاه فکرت رو بسته 


اگه شک داری فقط یکبار امتحان کن.


قرار نیست همه رو راضی نگه داری.



نظرات 13 + ارسال نظر
جوادی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

فکر کنم کتابهای سنگین و کلاس بالایی میخوانی!!
برای من درک بسیاری از مطالبتون بسیار سخت و مشکل هست
احتمالا عیب از من هست نه شما
بهر حال مرسی

اختیار دارید بزرگوار
کوتاه مینویسم گاهی برای خودم..
واسه همین درکش مشکل میشه
ممنونم از نظرتون

لیلی پنج‌شنبه 12 بهمن 1391 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام
خوبی
دمت گرم خعلی باحال گفتی
من انجام دادم این کارو
آسایشم تو زندگی خیلی بیشتر شده

سلام بر لیلی عزیز
قربانت
خوشحالم که هستی
همیشه موفق و شاد باشی دوست عزیزم

... جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://badsectorr.blogsky.com

بزرگی گفته:
علت موفقیتم را نمیدانم
اما علت شکستم راضی نگه داشتن همگان بود......
سلام. موفق باشید...

سلام
حقیقتی محض
شادو سربلند باشید.

mohamad جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 11:13 ب.ظ http://www.shanc.blogsky.com

درسته!
ی موقعی بود که اینکارو نمیکردم اصلا و سعیم روی راضی نگه داشتن اطرافیان بود!
البته با رعایت ی سری اصول و قواعد زندگی
حق با شماس
آپم راستی! :)

با رعایت اصول
ممنونم از نظرت

گندم شنبه 14 بهمن 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://atregandom.blogsky.com

کاش می دانستم چیست؟
آنچه از چشم تو
تا عمق وجودم جاریست.

مرسی ممنون دوست عزیزم
خیلی زیبا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد